https___images.genius.com_ce8fd42bbcb089871a200be0b7e91931.1000x999x1.png

 

(轉載請記得標明出處,如果可以麻煩在留言處告知我一聲更好呦~歡迎大家在留言處跟我互動(*´▽`*))

 

 

 

————

 

「離開你是我做過最正確的選擇」

 

————

9/16 釋出官方歌詞MV

Jeremy Zucker ft. BENEE - I'm So Happy (Official Lyric Video)

 

那麼以下不專業翻譯~

———————————————————————————————————————————————————————————————

 

[Verse 1: Jeremy Zucker]

Put me on the first flight

讓我搭上最早的班機

Take me to wherever

去哪裡都行

Sunny days or cold nights

不論是晴天高照或是冷冽的夜晚

It don't matter the weather

天氣如何都沒關係

What could be better

還能有什麼能比

When paradise feels so right without you?

你不在我身邊更棒呢?

My universe kinda works, it's true

我的世界終於又開始運轉

 

[Chorus: Jeremy Zucker]

I'm so glad to know you

我很慶幸能知道

Won't be here to fuck with my mood

你不會在這裡毀了我的好心情

No bullshit to argue

不需要跟你爭辯不休

I don't hold a thing against you

不會再被你煩得要死

I'm so grateful

我很慶幸

Every day, I'm smilin' way more

我的笑容正一天一天地重回我臉上

I'm so happy you're not here

你不在這裡 我高興得很

 

[Verse 2: BENEE]

Thought that lovin' you would make me feel loved

還以為與你戀愛會我能感覺到被愛的感覺

When all it ever did was fuck me up

結果這場戀愛只讓我被你搞得一團糟

But it's over, now I can't stand you

但現在這一切都結束了 我再也忍不了你了

And I can't believe all the time

我不敢相信自己居然

I would waste with you

浪費了這麼多時間在你身上

You'd call me up, we'd fuck, make up

你總會打電話給我 打了一砲之後又和好

But I couldn't see it back then

但我當時看不清

That lovin' you is just a phase, man

與你相愛不過只是人生中的一小段插曲 並不會長久

And I

而我

 

[Chorus: Jeremy Zucker]

I'm so glad to know you

我很慶幸能知道

Won't be here to fuck with my mood

你不會在這裡毀了我的好心情

No bullshit to argue

不需要跟你爭辯不休

I don't hold a thing against you

不會再被你煩得要死

I'm so grateful

我很慶幸

Every day, I'm smilin' way more

我的笑容正一天一天地重回我臉上

I'm so happy you're not here

你不在這裡 我高興得很

 

[Bridge: Jeremy Zucker]

I'm havin' the best time

你不在我身邊的這這段日子

With you not by my side

是我人生度過最棒的一段時光

Would you rather me fuckin' lie?

還是你比較想要我騙你?

Just don't act so surprised

如果你打給我的時候我不小心太嗆

If I say too much when you call me

可別表現得太過驚訝

Please shut up, I'm really not sorry

拜託閉嘴 我真的一點也不覺得抱歉

At least it's sincere

至少我是真心的

I'm so blessed that you're not here

我真的謝天謝地你不在這裡

So I

而我

 

[Chorus: Jeremy Zucker]

I'm so glad to know you

我很慶幸能知道

Won't be here to fuck with my mood

你不會在這裡毀了我的好心情

No bullshit to argue

不需要跟你爭辯不休

I don't hold a thing against you

不會再被你煩得要死

I'm so grateful

我很慶幸

Every day, I'm smilin' way more

我的笑容正一天一天地重回我臉上

I'm so happy you're not here

你不在這裡 我高興得很

 


arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 nono心如 的頭像
    nono心如

    Nono's Music Blog

    nono心如 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()