9ca79dfdaca9f09298bdf49efa7373d0bda9630d.jpeg

 

 

 

7/13釋出官方MV

Olivia O'Brien - RIP

 

那麼以下不專業翻譯~

 

———————————————————————————————————————————————————————————————

 

[Verse 1]

You don't make time like you used to

你不再像以前一樣騰出時間

Got a new girl, new friends, brand new

有了新的女孩 新的朋友 全新的一切

I swear it's like I don't even know you

我保證這就好像我從來不認識你

Yeah, I miss the old you

耶 我懷念以前的你

I kinda want to fight like we used to

我有點希望我們能像以前那樣爭吵

To make it alright like we used to

讓一切像以前一樣恢復正常

Anything, 'cause I didn't want to lose you

任何事都好 因為我不想要失去你

But this time we've gone too far

但這次我們真的太過了

We've gone too far

我們做得太過了

 

[Pre-Chorus]

This new you, this new dude

這個全新的你 這個新的傢伙

Don't know him, don't want to

不認識他 也不想去認識

I wish that I still knew the old him, the old you

我希望我還知道以前的他 以往的你

 

[Chorus]

R-I-P to the old you

安息吧過去的你

I miss the old you

我想念以前的你

It's like you're dead to me now

現在你對我來說就像死了一樣

R-I-P to the old you

安息吧過去的你

I fucking miss you

我真他媽的想你

I would have never let you down like you did to me

我絕對不會讓你失望 不像你曾讓我失望那樣

Now you're dead to me

現在你對我來說已經死了

R-I-P

安息吧

 

[Verse 2]

You're acting like the people that we hated

你表現的像那些我們所討厭的人一樣

You're hanging with the worst and I hate it

你跟那些最糟糕的傢伙出去而我討厭這樣

All you do now is get too faded

現在你所做的一切都太過

You think you're the shit now

現在你想著你是那個重要的人

Now everything is too complicated

現在一切都太過於複雜

You can try, but there's no way to save it

你能夠試試看 但已經沒有辦法能夠挽回了

Because you're too caught up in that fake shit

因為你已經過於沈溺在那些虛假的事物之中

I wish that we could just restart, just restart

我好希望我們能夠按下回覆鈕重新開始 讓一切重來

 

[Pre-Chorus]

This new you, this new dude

這是全新的你 這個新的傢伙

Don't know him, don't want to

不認識他 也不想去認識

I wish that I still knew the old him, the old you

我希望我還知道以前的他 以往的你

 

[Chorus]

R-I-P to the old you

安息吧過去的你

I miss the old you

我想念以前的你

It's like you're dead to me now

現在你對我來說就像死了一樣

R-I-P to the old you

安息吧過去的你

I fucking miss you

我真他媽的想你

I would have never let you down like you did to me

我絕對不會讓你失望 不像你曾讓我失望那樣

Now you're dead to me

現在你對我來說已經死了

R-I-P

安息吧

R-I-P to the old you

安息吧過去的你

I fucking miss you

我真的好想你

It's like you're six feet in the ground

現在你就像在離地面六呎之深的地底之中

 

[Bridge]

One day you gon' miss me

有一天你會開始想念我的

You'll come running back and you'll hit me up

你會回來找我然後你會打來給我

But I won't answer that shit, nah, I won't answer that shit, nah

但我才不會接起電話 不 我不會再相信你的鬼話 不會了

One day I won't miss you

有一天我就不會再繼續想你了吧

When I'm drunk and sad I won't hit you up

當我醉了然後嚷嚷著我不會再打給你了

Because I'll be over that shit yeah, I'll be over that shit yeah

因為我會度過這些鳥事的 我會撐過這一切的

 

[Chorus]

R-I-P to the old you (R-I-P to you)

安息吧過去的你(你就安息吧)

I miss the old you (I miss you)

我想念以前的你(我想你)

It's like you're dead to me now (dead to me)

現在你對我來說就像死了一樣

R-I-P to the old you (R-I-P)

安息吧過去的你(R-I-P)

I fucking miss you (I miss you)

我真他媽的想你(真的好想你)

I would have never let you down (never let you down)

我絕對不會讓你失望 (不曾讓你失望)

Like you did to me (like you did to me)

不像你曾讓我失望那樣 (像你曾對我做的那樣)

Now you're dead to me (dead to me now)

現在你對我來說已經死了(對我來說已經什麼都不是了)

R-I-P

安息吧

R-I-P to the old you (R-I-P)

安息吧過去的你(R-I-P)

I fucking miss you (I miss you)

我真他媽的想你(真的好想你)

It's like you're six feet in the ground

現在你就像在離地面六呎之深的地底之中

 

 

***** All the English lyrics are from genius.com*****

 

 


arrow
arrow
    全站熱搜

    nono心如 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()