https_%2F%2Fimages.genius.com%2F0549358826f032536ba213f2ee5e2ef6.1000x1000x1.jpg

 

(轉載請記得標明出處,如果可以麻煩在留言處告知我一聲更好呦~歡迎大家在留言處跟我互動(*´▽`*))

 

Ari 在跟 Troye 合作後又跟 Nicki 合作!

這首也很對我的胃啊~ 讓我有種很放鬆的感覺

但是歌詞跟 side to side 一樣都蠻18禁的.....

 

想當初我跟我同學說side to side 的歌詞很限制級大家全部都傻眼XD

每個人都唱得很開心 但是老師聽的很尷尬(老師是外國人哈哈哈哈

所以說唱歌前要先了解一下自己唱的歌詞是什麼意思

才不會有這種情況XD

 

————

 

在那張留有你氣息的床上 有著屬於你的味道 我就在那等你

 

————

 

6/14 釋出官方音檔

 

 

那麼以下不專業翻譯~

———————————————————————————————————————————————————————————————

 

 

[Introduction: Ariana Grande]

Got a bed, wit' your name on it

在那張留有你氣息的床上

Wit’ your name on it

有著屬於你的味道

Got a kiss, wit' your name on it

親著你令人醉心不已的唇

Wit' your name on it

令人難以忘懷的一吻

 

[Verse 1: Nicki Minaj]

Thousand on the sheets

千元大鈔灑在床上

Waiting for you on some thousand-dollar sheets

在這張要價幾千元的床上等你

I got Carter III on repeat

循環播放著 Carter III 這張專輯

Back shots to the beat of (a milli’) on you

隨著 A milli 的節奏擺動

Got me acting like you got a milli' on you

讓我感覺到你身價不菲

You say I'm the GOAT, yeah the billy on you

你說我一直都是最棒的 帳單就交給你啦

I could make all your dreams come true

我能讓你所有夢想成真

Wanna fall through, then you better come through

想讓我為之傾倒 那你最好快來到我身邊

 

[Pre-Chorus: Ariana Grande]

Don't make me wait until the morning

別讓我等你等到朝陽升起

 

[Chorus: Ariana Grande]

Got a bed, wit' your name on it

在那張留有你氣息的床上

Wit’ your name on it

有著屬於你的味道

Got a kiss, wit' your name on it

親著你令人醉心不已的唇

Wit' your name on it

令人難以忘懷的一吻

Love me good

好好愛我吧

Let me down, don’t turn me down

讓我失望也沒關係 但別拒絕我

Got a bed, wit’ your name on it

躺在那殘留著你香氣的床上

Wit' your name on it

有著你獨特味道

 

[Verse 2: Nicki Minaj]

Strawberry lingerie

穿著鮮紅蕾絲內衣

Waiting for you, strawberries lingerie

身穿那如草莓般可口誘人的內衣等著你

You told me you on the way

你告訴我你正在趕來的路上

Messed around, messed around, put it down on you

翻來覆去 焦急度步 我已飢渴難耐

I’mma do everything I said I'm gon' do

我會做到我曾告訴你我會做的一切

Pretty little body it look better on you

嬌小的身軀在你身上看來將更加美麗

Might have to blow it like a feather on you

會像吹羽毛般為你細心輕吹

Waterfalls, ooh, yeah, you better come through

愛液不停流出 喔 你最好快點過來

 

[Pre-Chorus: Ariana Grande]

Don't make me wait until the morning

別讓我等你等到朝陽升起

 

[Chorus: Ariana Grande]

Got a bed, wit' your name on it

在那張留有你氣息的床上

Wit’ your name on it

有著屬於你的味道

Got a kiss, wit' your name on it

親著你令人醉心不已的唇

Wit' your name on it

令人難以忘懷的一吻

Love me good

好好愛我吧

Let me down, don’t turn me down

讓我失望也沒關係 但別拒絕我

Got a bed, wit’ your name on it(Ooh yeah )

躺在那殘留著你香氣的床上

Wit' your name on it

有著你獨特味道

 

[Interlude: Nicki Minaj and Ariana Grande]

O-on, on it (On it)

之上

O-on, on it

之上

O-on, on it

之上

O-on, on it (but I put your name... on it)

之上(但我選擇...放上你的名字)

 

[Verse 3: Nicki Minaj]

Yo! He in my startin' five, he get the city live

呦! 他是我第五任男友 是個城市來的小伙子

These niggas scared, they doing fifty in a fifty-five

這些男人都膽小怕事 明明限速55卻只敢開50

I'm tryna clap them like somebody told 'em, "Gimme five!"

我要好好鼓舞他們 好似有人對他們說 「來擊掌吧!」

I'ma be a half an hour, but I told 'em, “Gimme five”

我需要一個半小時 但我告訴他們「等我下就好」

I'm tryna dance on 'em, blow my advance on 'em

我試著在他身上熱舞 讓我們之間更加火熱

I like 'em better when he got some sweatpants on 'em

他穿棉褲時的樣子更加吸引我

I like his hang time, he said his head right

我喜歡他的挑逗 他說他懂的可多著呢

I said go all the way down and then head right

我說繼續慢慢向下吧  沒錯就是那裡

I watch him fuck it up, look at him luckin' up

我看著他賣力工作 雙腿將他的頭緩緩勾住

I said you need some thick skin, baby, suck it up

我告訴他放下自尊 寶貝 為我服務下吧

He go insane on it, I put my fame on it

他為之瘋狂 我也賭上自己的名聲

Coulda put ZAYN on it, but I put your name on it

我大可選Zayn來陪我 但我還是選擇了你

 

[Chorus: Ariana Grande]

Got a bed, wit' your name on it

在那張留有你氣息的床上

Wit’ your name on it

有著屬於你的味道

Got a kiss, wit' your name on it

親著你令人醉心不已的唇

Wit' your name on it

令人難以忘懷的一吻

Love me good

好好愛我吧

Let me down, don’t turn me down (turn it down, baby)

讓我失望也沒關係 但別拒絕我

Got a bed, wit’ your name on it

躺在那殘留著你香氣的床上

Wit' your name on it

有著你獨特味道

 

 


arrow
arrow
    全站熱搜

    nono心如 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()