close

 

https---images.genius.com-9ee552083d2bfce3ba950b3ee32b5e28.1000x1000x1.jpg

 

(轉載請記得標明出處,如果可以麻煩在留言處告知我一聲更好呦~歡迎大家在留言處跟我互動(*´▽`*))

 

 

————

 

「」

 

————

 

/ 釋出歌詞版MV

 

 

 

那麼以下不專業翻譯~

———————————————————————————————————————————————————————————————

 

 

[Intro]

Out of reach

觸不可及

Out of touch

不再聯繫

Maybe I'm too high

也許我嗨過頭了吧

Out of mind

失去理智

Out of line

脫離常軌

Almost lost my sight

快要失去我的視覺

 

[Verse 1: Joji]

I don't know why I do this

我不知道我為何這麼做

I feel like I might lose you

我覺得我可能會失去你

Out of drugs, out of love

藥已盡 愛也盡

So let's compromise

所以我們不如妥協吧

 

[Pre-Chorus]

The floor is raising, the sky is falling

地板不斷上升 天空不停崩落

The tides are turning, my eyes are burning

潮汐不停變化 我的雙眼如火

 

[Chorus]

Head in the clouds

做著白日夢

And I'm not coming down

我沒想過要脫離

I used to swim now I'm ready to sink

我曾奮力游泳 現在我已做好下沉的準備

I wanna give you what I can not do

我想給你我所做不到的一切

Oh oh oh oh oh oh

 

[Verse 2: Joji]

Hate our haze

討厭我們的迷茫感

Different days

不同的日子

Maybe I'm too nice

也許我為人太和善

In a maze, in a daze

在迷宮裡 感到混亂

How to read your signs

該怎麼讀懂你的提示

I knew that I was foolish

我知道我的確愚蠢過

I was young and I was stupid

當時還太年輕 還太傻

Never change, never take

從不改變 從不奪取

There’s no compromise

沒有妥協這個選項

 

[Pre-Chorus]

The floor is raising, the sky is falling

地板不斷上升 天空不停崩落

The tides are turning, my eyes are burning

潮汐不停變化 我的雙眼如火

 

[Chorus]

Head in the clouds

做著白日夢

And I'm not coming down

我沒想過要脫離

I used to swim now I'm ready to sink

我曾奮力游泳 現在我已做好下沉的準備

I wanna give you what I can not do

我想給你我所做不到的一切

Oh oh oh oh oh oh

 


arrow
arrow

    nono心如 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()