https---images.genius.com-41ac871e63e94e854ce974bf17f3ff6d.640x640x1.jpg

 

(轉載請記得標明出處,如果可以麻煩在留言處告知我一聲更好呦~歡迎大家在留言處跟我互動(*´▽`*))

 

 

G-Eazy & Halsey 這對可愛的情侶合作出新歌啦!!!

 

稍早前 Halsey 在ig發佈了一篇文章

「這首歌對我來說十分特別。我和我深愛的人(G-Eazy)一同製作了這首歌獻給我們愛的那些人們(粉絲)。享受吧 大家:)」

Screen Shot 2017-12-01 at 21.07.46.png

 

看到這篇文章我整個TT 被融化啦!!!

這對情侶!!真的有夠可愛的TT

這首真的一聽就中毒了!

立馬上癮! 

 

12/1 釋出官方MV

G-Eazy & Halsey - Him & I (Official Video)

 

 

那麼以下不專業翻譯~

 

———————————————————————————————————————————————————————————————

 

 

[Chorus: Halsey]

Cross my heart, hope to die

我指心為證 至死不渝

To my lover, I’d never lie

向我的愛人 我永不欺瞞

He said “be true,” I swear, “I’ll try”

他說「真心相待」我向他發誓「我會的」

In the end, it’s him and I

在最後 我們彼此相伴

He’s out his head, I’m out my mind

他是如此瘋狂 我也不遑多讓

We got that love; the crazy kind

我們擁有那種 最瘋狂炙熱的愛

I am his, and he is mine

我們將身心交付於彼此

In the end, it’s him and I

我們彼此真心相伴

(Him and I)

他與我

 

[Verse 1: G-Eazy & (Halsey)]

My ’65 speeding up the PCH, a hell of a ride

開著65出產的福特 在太平洋岸邊公路狂飆 向地獄而去的不歸路

They don’t want to see us make it, they just want to divide

他們不願見到我們兩人相愛 只希望見到我們分離

2017 Bonnie & Clyde

猶如2017版的邦妮和克萊德

Wouldn’t see the point of living on if one of us died, yeah

如若哪天我們之間其中一人消失 另一人也失去了活下去的意義

Got that kind of style everybody try to rip off

我們擁有那種讓人看了都覺得被高估的感覺

YSL dress under when she takes the mink off

當她脫下那貂皮大衣時 露出那身YSL的長裙

Silk on her body, pull it down and watch it slip off

絲綢輕覆著她 拉下並看著它從她身軀緩緩滑落

Ever catch me cheating, she would try to cut my (ha-ha-ha)

如果被她抓到背著她偷來 她肯定會把我剪了(哈哈哈)

Crazy, but I love her, I could never run from her

瘋狂吧  但我就是深愛著這樣的她 無法從她身邊離去

Hit it, no rubber, never would let no one touch her

不帶任何防護措施的進入 絕不會讓其他人動她一根寒毛

Swear we drive each other, man, she be so stubborn

發誓我們會驅動彼此 天啊 她真夠倔強的

But, what the fuck is love with no pain, no suffer

但是 哪有真愛是不曾伴隨著痛苦的

Intense, this shit, it gets dense

這份愛沈重而伴隨著激烈瘋狂

She knows when I’m out of it like she could just sense

不需任何言語 只需一個眼神 一個動作 她便知道我要什麼

If I had a million dollars, or was down to ten cents

不論我是富有亦或著是貧窮

She’d be down for whatever, never gotta convince, no

不需要過多的花言巧語 她就是會在我身旁

 

[Chorus: Halsey & (G-Eazy)]

Cross my heart, hope to die

我指心為證 至死不渝

To my lover, I’d never lie (I love you baby)

我對我的愛人 永不欺瞞

He said “be true,” I swear, “I’ll try”

他說「真心相待」我向他發誓「我會的」

In the end, it’s him and I

在最後 我們彼此相伴

He’s out his head, I’m out my mind

他是如此瘋狂 我也不遑多讓

We got that love; the crazy kind

我們擁有那種 最瘋狂炙熱的愛

I am his, and he is mine

我們將身心交付於彼此

In the end, it’s him and I

我們彼此真心相伴

 

[Post-Chorus: Halsey]

Him and I

他與我

Woah-oh-oh-oh-oh

Woah-oh-oh-oh-oh

In the end, it’s him and I

在最終 彼此相伴

Him and I

他與我

Woah-oh-oh-oh-oh

Woah-oh-oh-oh-oh

In the end, it’s him and I

在最後一刻 我倆相伴

 

[Verse 2: G-Eazy & (Halsey)]

We turn up, mobbin’ 'til the end of time

我們火力全開 狂歡直到最後一刻

Only one who gets me, I’m a crazy fuckin’ Gemini

只有她能懂我 我這雙子座分裂的性格

Remember this for when I die

記得 在我死的時候

Everybody dressed in all black, suits and a tie

每個人都要穿西裝打領帶 全身黑

My funeral will be lit if I-

我的喪禮肯定會超酷 如果我-

Ever go down or get caught, if they identify

就算失敗或被抓 如果被他們查到的話

My bitch was the most solid, nothing to solidify

我的她是最令人信任可靠的 無人能與之相比

She would never cheat, you’d never see her with a different guy

她絕不會背著我偷吃 你絕不可能看到他和除了我的其他傢伙在一起

Ever tell you different, then it’s a lie

如果你聽到的不是這樣 肯定是謊言

See, that’s my down bitch, see that’s my soldier

看吧 我一生摯愛 我最堅強的避風港

She keeps that thang-thang, if anyone goes there

她保持著她的風格 若有人踩到她的底線

Calm and collected, she keeps her composure

鮮少惱怒 她冷靜應對

And she gon’ ride for me until this thing over

她將和我緊密相伴 直至末日到來

We do drugs together (together)

我們一同嗑藥嗨翻

Fuck up clubs together (together)

在酒吧裡徹夜狂歡

And we’d both go crazy (crazy)

我們肯定會變得心狂意亂

If we was to sever

如若我倆分離

You know?

你懂嗎?

We keep mobbin’, it’s just me and my bitch

我們就這樣狂歡 我和我的摯愛

Fuck the world, we just gon’ keep getting rich

我們不管世人怎麼想的 我們就這樣愈來愈有錢

You know?

你知道嗎?

 

[Chorus: Halsey]

Cross my heart, hope to die

我指心為證 至死不渝

To my lover, I’d never lie

向我的愛人 我永不欺瞞

He said “be true,” I swear, “I’ll try”

他要我以真心相待 我發誓我會盡力去做

In the end, it’s him and I

在最後 我們彼此相伴

He’s out his head, I’m out my mind

他是如此瘋狂 我也不遑多讓

We got that love; the crazy kind

我們擁有那種 最瘋狂炙熱的愛

I am his, and he is mine

我們將身心交付於彼此

In the end, it’s him and I

我們彼此真心相伴

 

[Post-Chorus: Halsey]

Him and I

他與我

Woah-oh-oh-oh-oh

Woah-oh-oh-oh-oh

In the end, it’s him and I

在最終 我倆絕不分離

Him and I

他與我

Woah-oh-oh-oh-oh

Woah-oh-oh-oh-oh

In the end, it’s him and I

在最後 我倆真心相伴

 

[Bridge: Halsey & G-Eazy]

Cross my heart, hope to die

我指心為證 至死不渝

To you, I've never lied

我對你 毫不欺瞞

For you, I'd take a life

為了你 我願意獻出生命

It's him and I, and I swear (ayy)

心中只有彼此 而我發誓

'Til the end I'm-ma ride wit' you

我願與你一同赴湯蹈火 在所不惜

Mob and get money, get high wit' you, yeah (ayy)

劫盜濟貧 一同享樂

Cross my heart, hope to die

我指心為證 至死不渝

This is our ride or die

這趟旅程精彩卻危險

You can confide in me

你能全心信任我

There is no hiding, I swear

絕無欺瞞 我向你發誓

Stay solid, never lie to you

成為你的依靠 對你坦誠相待

Swear, most likely I’m-ma die wit' you, yeah

立下誓言 我將與你生死與共

 

[Chorus: Halsey]

Cross my heart, hope to die

我指心為證 至死不渝

To my lover, I’d never lie

向我的愛人 我永不欺瞞

He said “be true,” I swear, “I’ll try”

他說「真心相待」我向他發誓「我會的」

In the end, it’s him and I

在最後 我們彼此相伴

He’s out his head, I’m out my mind

他是如此瘋狂 我也不遑多讓

We got that love; the crazy kind

我們擁有那種 最瘋狂炙熱的愛

I am his, and he is mine

我們將身心交付於彼此

In the end, it’s him and I

在最後 我們彼此真心相伴

 

[Post-Chorus: Halsey]

Him and I

他與我

Woah-oh-oh-oh-oh

Woah-oh-oh-oh-oh

In the end, it’s him and I

在最終 只會有我們

Him and I

他與我

Woah-oh-oh-oh-oh

Woah-oh-oh-oh-oh

In the end, it’s him and I

在最後一刻 我倆依舊相伴

 
 

***** All the English lyrics are from genius.com*****

 

 

 

 


arrow
arrow

    nono心如 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()