9eab860ac2b1827dda1e75ecedda7f12.1000x1000x1.png

 

(轉載請記得標明出處,如果可以麻煩在留言處告知我一聲更好呦~歡迎大家在留言處跟我互動(*´▽`*))

 
 

 

 

 

————

 

「如果你喘不過氣時 我會成為你的解藥 所以就這樣逃走吧 和我一起逃離這裡」

 

————

 

 

3/16釋出官方音檔

Krewella - Runaway (Audio)

 

那麼以下不專業翻譯~

 

———————————————————————————————————————————————————————————————

 

 

[Verse 1]

And I got the world in the palm of my hands

我能將整個世界一手掌握

And I, all I wanna do is make you dance

而我 我想做的不過是讓你翩翩起舞

If I never see your face again, will I remember?

如果我再也不能見到你的容顏 我是否能記得?

Every time we go out, free drinks, sitting in the VIP

每每我們一起出去 免費飲料 VIP包廂

Twenty minutes in, wanna leave quick

不過過去了20分鐘 就想趕快離開

Do you wanna roll with me?

你想和我在一起嗎?

If I never see your face again, know I will remember

如果我再也不能見到你的臉 我知道我絕對不會忘的

 

[Chorus]

Let's runaway

讓我們逃跑吧

We could leave this crowd

我們能遠離這塵囂

Runaway at the speed of sound

就這樣快速的逃離

If you need to breathe

如果你喘不過氣時

I’ll be your remedy

我會成為你的解藥

So runaway, runaway

所以就這樣逃走吧...

Runaway with me

和我一起逃離這裡

 

[Verse 2]

Oh, we, we could drive to the midnight sun

喔 我們能就這樣兜風直到旭日東升

We're free, we're living like we just begun

我們是如此自由 我們生活的就像一切才剛開始

If I never see your face again, know I will remember

如果我真的再也見不到你一面 我知道我肯定會記住這一刻

 

[Chorus]

Let's runaway

讓我們逃跑吧

We could leave this crowd

我們能遠離這塵囂

Runaway at the speed of sound

就這樣快速的逃離

If you need to breathe

如果你喘不過氣時

I’ll be your remedy

我會成為你的解藥

So runaway, runaway

所以就這樣逃走吧...

Runaway with me

和我一起逃離這裡

 

[Bridge]

Pedal to the floor, got the windows down in a rental car

腳踩在地板上 在租來的車上將車窗拉下

Hands on the wheel and your eyes light up like a thousand stars

雙手握著方向盤 而你的雙眼猶如天上繁星一般閃爍

If we never see the world again, know we will remember

如果我們再也看不見世界 知道我們肯定會將這段回憶會深深記在腦海裡

 

[Chorus]

Let's runaway

讓我們逃跑吧

We could leave this crowd

我們能遠離這塵囂

Runaway at the speed of sound

就這樣快速的逃離

If you need to breathe

如果你喘不過氣時

I’ll be your remedy

我會成為你的解藥

So runaway (runaway, runaway...)

所以讓我們就這樣逃離吧...

 

 

 

 


arrow
arrow

    nono心如 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()