R3hab-x-Krewella-715x715.jpg

 

(轉載請記得標明出處,如果可以麻煩在留言處告知我一聲更好呦~歡迎大家在留言處跟我互動(*´▽`*))

 

 

R3HAB 攜手Jahan Yousaf、Yasmine Yousaf 姐妹檔 釋出新歌啦!

這部MV還是在台灣拍的呢>< (大心
好好聽啊~
 
 
 
(想知道更多關於R3HAB的介紹可以看一下I.C Charlie的這部介紹影片喔!)
 
R3hab【DJ介紹#14】|荷蘭電音天王的傳奇故事

 
 
——————————
 
「即使我並不完美,但你愛的不就是這樣的我嗎?」
 
 
 
12/8釋出官方MV
R3HAB & Krewella - Ain't That Why (Official Video)
 
 
 
 

那麼以下不專業翻譯~

 

———————————————————————————————————————————————————————————————

 

 [Verse 1: Krewella]

These hearts are cold, it's hard no joke

這些心是如此冰冷 並非玩笑 

We go for broke (lips touch face up)

我們孤注一躑  唇齒相碰 耳鬢交接

You say it yourself, I'm heaven, I'm hell

你自己說的 我既是你的天堂 也是你的地獄

You crack my shell (take that case off)

你打破我的防護 將之脫下

 

[Pre-Chours 1: Krewella]

Favorite room at the Roosevelt

在羅斯福最愛的那間房間

Head is spinning like carousel

腦袋像旋轉木馬一般 轉的我頭昏眼花

Strip tease and tequila

脫衣舞加上龍舌蘭酒

Mad love is a healer

狂愛是治癒的方式

Til' I knock you off your pedestal

直到我將你從王座上震下

Blame my shit on the chemicals

將我做的事全推託為化學作用

'Cause I always speak my feelings

因為我總是將我的想法老實說出

I mean it

我是認真的

 

[Chorus: Krewella]

Ain't that why you love me?

這難道不是你愛我的原因嗎

Ain't that why you still come back for more?

這難道不是為什麼你流連忘返的原因嗎

Ain't that why you love me?

這難道不是你愛我的原因嗎

Maybe I'm the truth you're looking for

也許我就是你找尋著的那真心

Ain't that why you

難道不是

Ain't that why you

這難道不是

Ain't that why you

這難道就不是

Ain't that why you love me?

這難道不就是你愛我的原因嗎

Ain't that why

難道不是嗎

Ain't that why

不就是因為

Ain't that why

不就是因為這樣

Ain't that why you love me?

不就是因為這樣我才讓你如此留戀嗎

 

[Verse 2: Krewella]

We're north, We're south

身在北方 或是南方

I run my mouth

我的嘴總是不停歇

You have your doubts (I don't blame ya)

你有你的顧慮(我不怪你)

I'm weak, I'm tough, fuck up, make up

我既脆弱又堅強 搞砸一切 再彌補回來

Then words get rough (that's my nature)

說話越來越粗魯 (那是我的本性)

 

[Pre-Chours 2: Krewella]

I stay unpredictable, borderline too cynical

我總是令人出乎意料 既邊緣又如此憤世嫉俗

You balance out that crazy, the sober to my faded

你卻讓我的那份瘋狂得到平衡 將我從失態中拉起

So I put on you on that pedestal

所以我將你放在王位上崇拜

All on fire like chemical

所有的火花猶如化學作用

But I always speak my feelings

你也知道我總是老實說出我的感覺

I mean it

而且都是認真的

 

[Chorus: Krewella]

Ain't that why you love me?

不過這不就是你愛我的原因嗎

Ain't that why you still come back for more?

不就是為什麼你如此渴求著我的理由嗎

Ain't that why you love me?

這不就是你愛我的原因嗎

Maybe I'm the truth you're looking for

也許我就是你找尋著的那個命中注定

Ain't that why you

這不就是你

Ain't that why you

這不就是你

Ain't that why you

這不就是為何

Ain't that why you love me?

這不就是為何你會愛上我嗎

Ain't that why

難道不是

Ain't that why you

這難道不是

Ain't that why you

這難道就不是

Ain't that why you love me?

這難道不就是你愛我的原因嗎

Ain't that why

難道不是嗎

Ain't that why

不就是因為

Ain't that why

不就是因為這樣

Ain't that why you love me?

不就是這樣的我才讓你如此留戀嗎

 

 

***** All the English lyrics are from genius.com*****

 

 

 

 


arrow
arrow

    nono心如 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()