https---images.genius.com-53ee85c11ebb9d114d6daf6cefefa494.500x500x1.jpg

 

(轉載請記得標明出處,如果可以麻煩在留言處告知我一聲更好呦~歡迎大家在留言處跟我互動(*´▽`*))

 

 

 

————

 

「我無法成為你想要的那個人 那她呢?她就是你的命中注定嗎?」

 

————

 

 

3/16釋出官方音檔

NOTD - I Wanna Know (Audio) ft. Bea Miller

 

3/27釋出歌詞版MV

NOTD - I Wanna Know (Lyric Video) ft. Bea Miller

 

 

那麼以下不專業翻譯~

 

———————————————————————————————————————————————————————————————

 

 

[Verse 1]

Is she the one

她就是那個

The one you've been waiting for?

你一直在等的那個人嗎?

Is she the one?

她就是你命定的她嗎?

Is she the one

她就是那個

The one you've been dreaming of?

你日思夜想的那個人嗎?

Is she the one?

就是她嗎?

 

[Pre-Chorus]

I'm tired of staying up all night with you on my mind

我受夠了整晚沒睡 腦裡滿滿都是你

Still I'm laying here

但我還是躺在這

Yeah, I'm laying in the shirt you used to like

是啊 我穿著那件你以前最喜歡的衣服躺著

No, I shouldn't mind

不 我不該在意的

All I think about is

我所想的只是...

 

[Chorus]

Does she move your body?

她對你所做的事

Like I moved your body?

是否像我對你做的那樣?

'Cause I wanna know, yeah, I wanna know

因為我好在意 好想知道

Does she make you feel wanted?

她有讓你感受到渴求感嗎?

Is she all you wanted?

她真的是你所想要的人嗎?

'Cause I wanna know, yeah, I wanna know

因為我真的好想知道 好想知道

 

[Post-Chorus]

I want to know

我想知道

I want to know

我想了解

Is she all you wanted?

她就是你想要的嗎?

'Cause I wanna know, yeah, I wanna know

因為我想知道 真的好想知道

 

[Verse 2]

Is she the one

她就是那個

That I couldn't be for you?

我沒辦法成為的 你的理想嗎?

Is she the one?

她就是你的真命天女嗎?

Mm, I hate that you're the one

嗯... 我討厭你是那個

That I never get over

我永遠忘不記的人

That I wanna get closer to

我想要接近的對象

 

[Pre-Chorus]

I'm tired of staying up all night with you on my mind

我受夠了整晚沒睡 腦裡滿滿都是你

Still I'm laying here

但我還是躺在這

Yeah, I'm laying in the shirt you used to like

是啊 我穿著那件你以前最喜歡的衣服躺著

No, I shouldn't mind

不 我不該在意的

All I think about is

我所想的只是...

 

[Chorus]

Does she move your body?

她對你所做的事

Like I moved your body?

是否像我對你做的那樣?

'Cause I wanna know, yeah, I wanna know

因為我好在意 好想知道

Does she make you feel wanted?

她有讓你感受到渴求感嗎?

Is she all you wanted?

她真的是你所想要的人嗎?

'Cause I wanna know, yeah, I wanna know

因為我真的好想知道 好想知道

 

[Post-Chorus]

I want to know

我想知道

I want to know

我想了解

Is she all you wanted?

她就是你想要的嗎?

'Cause I wanna know, yeah, I wanna know

因為我想知道 真的好想知道

I want to know

讓我知道吧

 

[Chorus]

Does she move your body?

她對你所做的事

Like I moved your body?

是否像我對你做的那樣?

'Cause I wanna know, yeah, I wanna know

因為我好在意 好想知道

Does she make you feel wanted?

她有讓你感受到渴求感嗎?

Is she all you wanted?

她真的是你所想要的人嗎?

'Cause I wanna know, yeah, I wanna know

因為我真的好想知道 好想知道

 

[Post-Chorus]

I want to know

我想知道

I want to know

我想了解

Is she all you wanted?

她就是你想要的嗎?

'Cause I wanna know, yeah, I wanna know

因為我想知道 真的好想知道

 

[Outro]

I want to know

我想知道

Is she all you wanted?

她就是你想要的嗎?

'Cause I wanna know, yeah, I wanna know

因為我想知道 真的好想知道

I want to know (I want)

我想了解

Is she all you wanted? (I want)

她就是你夢寐以求的嗎?

'Cause I wanna know, yeah, I wanna know

因為我想知道 真的好想知道

I want to know

告訴我吧

 

 


arrow
arrow

    nono心如 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()