James EP.jpg

 

(轉載請記得標明出處,如果可以麻煩在留言處告知我一聲更好呦~歡迎大家在留言處跟我互動(*´▽`*))

 

 

 

 

那麼以下不專業翻譯~

 

———————————————————————————————————————————————————————————————

[Verse 1]

You got the hunger

你內心藏著渴望

I am your sucker

我是你的狂熱粉絲

You aim for my heart like a hunter

你像獵人般將我的心當作目標

And pray, baby pray, baby pray

我祈禱著 寶貝祈禱著 不斷祈禱

 

[Verse 2]

I follow your tempo

我跟隨著你的節奏

Wearing the blindfold

戴上了眼罩

Made my way straight to your temple

直直的向你的太陽穴前進

And pray, baby pray, baby pray

然後祈禱著 祈禱著 不斷祈禱

 

[Pre-Chorus]

My phone is full of fuckin' photos

我的手機被一堆照片塞滿

You and me doing things

你和我做著那些

People shouldn't ever know, no

不該被別人知道的事 不行

You keep me company

你讓我變得完整

Show up naked at your front door

渾身赤裸的站在你門前

All I can do is just give and give and give

我所能做的不過只是給予你所想要的一切

 

[Chorus]

Cause your love is massive

因為你的愛是這麼充足

It's got me gaspin'

讓我不斷喘息

Want you to do me some damage

想讓你對我造成點傷害

After we're done give me aspirin

我們結束後我總需要點阿斯匹靈

Baby, imagine

寶貝 想像一下

Your love is magic

你的愛猶如魔法

Get what you want without asking

不需過問便能得到你所想要的

After we're done give me aspirin

我們結束後我需要點阿斯匹靈來鎮定自己

 

[Verse 3]

How do you measure

該怎麼去測量

Pain over pleasure

痛苦大過於快樂

Take it and inch and go further into an adventure

拿起它 測量著 再進一步將它變成一場冒險

Play baby play

就這樣玩弄著

 

[Pre-Chorus]

My phone is full of fuckin' photos

我的手機被一堆照片塞滿

You and me doing things

你和我做著那些

People shouldn't ever know, no

不該被別人知道的事 不行

You keep me company

你讓我變得完整

Show up naked at your front door

渾身赤裸的站在你門前

All I can do is just give and give and give

我所能做的不過只是給予你所想要的一切

 

[Chorus]

Cause your love is massive

因為你的愛是這麼充足

It's got me gaspin'

讓我不斷喘息

Want you to do me some damage

想讓你對我造成點傷害

After we're done give me aspirin

我們結束後我總需要點阿斯匹靈

Baby, imagine

寶貝 想像一下

Your love is magic

你的愛猶如魔法

Get what you want without asking

不需過問便能得到你所想要的

After we're done give me aspirin

我們結束後我需要點阿斯匹靈來鎮定自己

 

[Bridge]

Comin' at you like it's Hammer Time, so divine

在對的時間遇到你 如此難得的機遇

Kick it with you like a chorus line, I need a rhyme

與你在一起的時光就像合唱歌詞般美好 我需要點旋律

Slam it like it's poetry, I fuck with you, you fuck with me

像一首詩歌般撞擊彼此 我打亂你的生活 你也影響我的一切

 

[Chorus]

Cause your love is massive

因為你的愛是這麼充足

It's got me gaspin'

讓我不斷喘息

Want you to do me some damage

就算你不小心傷到我也沒關係

After we're done give me aspirin

我們結束後我需要點阿斯匹靈讓自己鎮靜

Baby, imagine

寶貝 想像一下

Your love is magic

你的愛猶如魔法

Get what you want without asking

不需過問便能得到你所想要的

After we're done give me aspirin

我們結束後我需要點阿斯匹靈來鎮定自己

 

 


arrow
arrow
    全站熱搜

    nono心如 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()