close

0bf1896c9aa26ccd4b5847b6451e57ab.1000x1000x1.jpg

 

(轉載請記得標明出處,如果可以麻煩在留言處告知我一聲更好呦~歡迎大家在留言處跟我互動(*´▽`*))

 

 

10/26釋出官方音檔

MØ - Bb (Official Audio)

 

 

那麼以下不專業翻譯~

 

———————————————————————————————————————————————————————————————

 

[Intro]

Riot gal!

狂亂女孩

Hey

 

[Verse 1]

Who's your lover with nothing to hide?

誰是你那個不需要隱藏一切的愛人?

Don't like me, a sinner in disguise

不像我一樣 一個偽裝的罪人

I wrote love songs about you long before

很久以前 我曾為你寫過情歌

I even met you, now here I am at your door

我還見過你 現在我就站在你的門前

 

[Pre-Chorus]

'Cause all the time

因為一直以來

I'm thinking 'bout all the things we had

我不斷想著我們之間的那些回憶

Oh, but baby, I'll be fine

喔 但寶貝 我會沒事的

Some things are better left behind

有些事還是被遺留下來比較好

 

[Chorus]

Baby, I will always

寶貝 我會一直

I will always love you

我會永遠愛你

Baby, I will always

寶貝 我會一直

Be your riot gal

當你的狂亂女孩

Even though you don't want me to

就算你並不想要我這麼做

 

[Verse 2]

All I ever wanted was to keep you, baby

一直以來 我所想要的不過是留住你 寶貝

Let me stay with you one last night and I'll promise you that I'll

讓我和你一起度過最後一晚 我對你保證我會

I'll go for a swim with my sisters and sisters

我會和我的姐妹們一起去游泳

And I'll be better for a while

然後就能有段時間我會覺得好過一點

(Better)

好一點

 

[Pre-Chorus]

'Cause all the time

因為一直以來

I'm thinking 'bout all the things we had

我不斷想著我們之間的那些回憶

Oh, but as time goes by

喔 但隨著時間過去

Some things are much better left behind

有些事還是被遺留下來比較好

 

[Chorus]

Baby, I will always

寶貝 我會一直

I will always love you

我會永遠愛你

Baby, I will always

寶貝 我會一直

Be your riot gal

當你的狂亂女孩

Even though you don't want me to

就算你並不想要我這麼做

Baby, I will always

寶貝 我會一直

I will always love you

我會永遠愛你

Baby, I will always

寶貝 我會一直

Be in love with you

一直深愛著你

Even though you don't want me to

就算你並不想要也不需要我這麼做

 

[Bridge]

(Riot gal!)

狂亂女孩

(Hey!)

(Riot gal!)

狂亂女孩

(Hey! Hey, hey!)

All the time

一直以來

I'm thinking 'bout all the things we had

我不斷想著我們之間的那些回憶

Oh, but baby, I'll be fine

喔 但寶貝 我會沒事的

Some things are much better left behind

有些事還是就這樣遺留下來比較好

 

[Chorus]

Baby, I will always

寶貝 我會一直

I will always love you

我會永遠愛你

Baby, I will always

寶貝 我會一直

Be your riot gal

當你的狂亂女孩

Even though you don't want me to

就算你並不想要我這麼做

Baby, I will always

寶貝 我會一直

I will always love you

我會永遠愛你

Baby, I will always

寶貝 我會一直

Be in love with you

一直深愛著你

Even though you don't want me to

就算你並不想要也不需要我這麼做

 

[Outro]

Now your eyes look strange

現在你的雙眼看來是如此陌生

And the sky looks strange

天空看起來也不如從前

Even the streets look strange

就算街道看起來如此陌生

And these times in life, oh

和那些生命中曾度過的時光

They never really change, no

但其實它們從不曾真正改變過 並沒有

 

 

***** All the English lyrics are from genius.com*****

 


arrow
arrow
    文章標籤
    Bb 歌詞翻譯
    全站熱搜

    nono心如 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()