6e05161329da0bd0a623a17c1dbd5d05.1000x1000x1.jpg


[Verse 1]

Been about three days and I'm comin' back

從那之後過了三天 而我回來了

I'm about four minutes from a heart attack

再四分鐘左右我的心臟病就要發作了

And I think you make me a maniac

而我想你讓我變成了一個瘋子

But you don't know, oh

但你並不知道 喔

Two years and we in between

兩年間我們一直在彼此身邊

But we both been here since we seventeen

我們這段關係從十七歲起一直到現在

Here we go, fist fight in a limousine

開始了 在一輛豪華轎車上互毆

But they don't know

但他們不知道


[Pre-Chorus]

And we both hope there's something

而我們彼此都希望會

But we bo-both keep fronting

但我們兩人只是面對著面

And it's a closed discussion

討論似乎已經結束

And I'm thinking, "Damn, if these walls could talk"

而我想著 「該死的 要是這些牆會說話就好了」


[Chorus]

(Oh-oh-oh)

喔 喔 喔

Well, they'd be like

嗯 他們會說

(Oh-oh-oh)

喔 喔 喔

"Shit is crazy right?"

「這真的很瘋狂對吧?」

(Oh-oh-oh)

喔 喔 喔

I ain't your baby no more

我不再是你的寶貝了


[Verse 2]

Been about two weeks since you went away

自從你離開已經過了兩個禮拜

I'm about halfway through a Cabernet

我大概喝了半瓶左右的紅酒了吧

And I go, I'm wastin' a Saturday

而我開始醉了 揮霍掉一個假日

Sittin' at ho-home

坐在家裡

Told my new roommate not to let you in

告訴我的新室友別讓你進門

But you're so damn good with a bobby pin

但你開鎖的技巧無人能及

Now you gon' play me like a violin

現在你將我像小提琴一樣的把玩

Hittin' these no-notes

彈奏著那些琴譜


[Pre-Chorus]

And we both hope there's something

而我們彼此都希望會

But we bo-both keep fronting

但我們兩人只是面對著面

And it's a closed discussion

討論似乎已經結束

And I'm thinking, "Damn, if these walls could talk"

而我想著 「該死的 要是這些牆會說話就好了」


[Chorus]

(Oh-oh-oh)

喔 喔 喔

Well, they'd be like

嗯 他們會說

(Oh-oh-oh)

喔 喔 喔

"Shit is crazy right?"

「這真的很瘋狂對吧?」

(Oh-oh-oh)

喔 喔 喔

I ain't your baby no more

我不再是你的寶貝了

(Oh-oh-oh)

喔 喔 喔

Hey

(Oh-oh-oh)

喔 喔 喔

No more

不再是了

(Oh-oh-oh)

I ain't your baby no more

我不再是你的寶貝了

(Oh-oh-oh)

喔 喔 喔 







arrow
arrow
    全站熱搜

    nono心如 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()