88550ea0bb3c0fcfa9213584a1c6131e.1000x1000x1.jpg

又是一首YT推薦我的好歌XD

稍微逛了一下 Bea Miller 的頻道後發現

原來我以前聽過她的Fire N Gold!

Bea Miller - Fire N Gold (Official Video)

 

 

5/4釋出官方MV

Bea Miller - i can't breathe

 

那麼以下不專業翻譯~

——————————————————————————————————————————————————————————————

 

 

[Verse 1]

Somebody get me a hammer

誰拿一把錘子給我好嗎?

Wanna break all the clocks and the mirrors

想把所有的時鐘和鏡子全部敲碎

And go back to a time that was different

回到那個一切還不是這樣的時候

A time when I didn't feel like there was something missing

到那個我不覺得心中好像少了什麼的時候

Now my body and mind are so distant

現在我的身心彼此距離好遠

Don't know how to escape from this prison

不知如何從這座監獄中逃脫

 

[Pre-Chorus 1]

How can I free my mind?

要怎樣才能解放我的心智呢

 

[Chorus]

Cause I can't breathe

因為現在我感到無法呼吸

I can't breathe

好像被什麼東西勒住脖子一般

I can't breathe

感到快要窒息

I can't breathe

無法順暢呼吸

I can't breathe

好像被無形的鏈子拴住

Ooh, ooh, ooh

喔 喔 喔

I can't breathe

使我痛苦不已

 

[Verse 2]

How can I live in the moment

要我怎麼活在當下

When my thoughts never feel like my own and

當思緒好像都不是我自己的一樣

Don't know how to admit that I'm broke

不知道要怎樣去承認我其實已支離破碎

 

[Pre-Chorus 2]

How can I be alright?

要怎麼做我才能一切安好?

 

[Chorus]

Cause I can't breathe

因為現在我感到無法呼吸

I can't breathe

好像被什麼東西勒住脖子一般

I can't breathe

感到快要窒息

I can't breathe

無法順暢呼吸

I can't breathe

好像被無形的鏈子拴住

Ooh, ooh, ooh

喔 喔 喔

I can't breathe

使我痛苦不已


 

[Outro]

I can't breathe

我無法呼吸

I can't breathe

好像被什麼無形的力量框住

I can't breathe

呼吸不到空氣

I can't breathe

幾經窒息

 

 

***** All the English lyrics are from genius.com*****

 

 


arrow
arrow

    nono心如 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()