https---images.genius.com-e4cd68789a1c6b4cf39107d4a3e3b3b6.640x640x1.jpg

 

(轉載請記得標明出處,如果可以麻煩在留言處告知我一聲更好呦~歡迎大家在留言處跟我互動(*´▽`*))

 

Autoplay 聽到 

一聽到直接戳到我就馬上翻出來了

 

Grabbitz 本名 Nicholas Chiari

是一位美國電音製作人 生於1993年4月

 

grabbitz1.jpg

 

他的聲音好讚 長得也好帥OAO

(我特別喜歡長髮或濃眉的男生 不知道為什麼XDD)

 

最近的我還真是高產r

算是補足我去年都沒什麼翻歌嘛XD

 

————

 

「燒了有你的拍立得 不過是因為我太愛你...」

 

————

1/25 釋出官方音檔

Grabbitz - Polaroid (Official Video) [Ultra Music]

 

 

 

那麼以下不專業翻譯~

———————————————————————————————————————————————————————————————

 

 

[Intro/Chorus]

Last night I burned a polaroid of you

昨晚我燒了一張你的拍立得

Not because I want you dead

不是我想咒你死

But because I really love you

而是因為我太愛你

How you got inside my head

你就這樣住進我腦海

I don’t know I’ll never learn

也不知為何 我也從不曾深究

Now I’m breathing in the fumes of your photo while it burns

現在我正緩緩吸入那燃燒中 你的照片的味道

 

[Chorus]

Last night I burned a polaroid of you

昨晚我燒了一張你的拍立得

Not because I want you dead

不是我想咒你死

But because I really love you

而是因為我太愛你

How you got inside my head

你就這樣住進我腦海

I don’t know I’ll never learn

也不知為何 我也從不曾深究

Now I’m breathing in the fumes of your photo while it burns

現在我正緩緩吸入那燃燒中 你的照片的味道

 

[Verse 1]

Get me off of this roller coaster

把我從這雲霄飛車上跩下來吧

I can feel better knowing that it’s almost over

我知道 我能感覺到 一切都快要結束了

We we’re falling out the rails going upside down

我們正從迴轉的軌道上落下

Then it stopped at the top and I fell right out

然後在最頂點的地方停了下來 我覺得快死了

When the breaks hit my old soul jolted forward

當停下來的那一刻 我的靈魂好像要出竅了

And to think I would have come out my corner for her

或許我會願意為了她而走出自己的小角落吧

Now it’s all I got to think about, so think about me

現在這些就是我所想的 所以想想我吧

When you pour your next drink up out, and maybe sing aloud

當你倒滿下一杯酒時 大聲唱唱歌吧

 

[Pre-Chorus]

Time is on my side

時間是站在我這的

No you ain’t hearing nothing from me

你不會再聽到任何有關我的消息

Since that day you lied

自從你說謊的那天起

I learned that highway talking is cheap

我就學到原來高速公路上的談話不過是一場屁

A magnet for these guys

像磁鐵一樣吸引那些傢伙

Why they always come looking for me?

為什麼他們總是來找我對幹?

Got those lips that stain like wine

被那些紅唇弄髒的痕跡就像紅酒漬一般

Sounds just fine, yeah

聽起來也還行吧

 

[Chorus]

Last night I burned a polaroid of you

昨晚我燒了一張你的拍立得

Not because I want you dead

不是我想咒你死

But because I really love you

而是因為我太愛你

How you got inside my head

你就這樣住進我腦海

I don’t know I’ll never learn

也不知為何 我也從不曾深究

Now I’m breathing in the fumes of your photo while it burns

現在我正緩緩吸入那燃燒中 你的照片的味道

 

Last night I had a nightmare about you

昨晚我做了個關於你的惡夢

Not because you were around

不是因為你還在我身邊

But because I was without you

而是因為我已失去了你

How to get you out my head

要怎麼將你從我腦中抹去

I don’t know I’ll never learn

我不知道 我也沒試過

That the world doesn’t care about our feelings when it turns

世界並不在乎我們的感覺 照常運轉著

 

[Verse 2]

 

Get me off of this carousel

將我從這個循環中解救出來吧

If I go ‘round any longer I’ll be scared as hell

如果再這樣繼續下去 我會瘋的

My mind keeps playing tricks saying get back on, sit back

我的腦袋總是試著騙我 沒事的 乖乖坐好

Keep that calm, relax, it’s mad fun

冷靜下 放鬆 很好玩的

It’s a good thing I guess that I’m miles away

我想如果離開這裡 應該會挺不錯的吧

If I flew private planes, then I would fly out today

如果我有私人飛機的話 我大概今天就會動身離開

And it’s all that I can picture now

這些是我現在能想到的

So pull the pictures out

所以抽出那些照片

And hang ‘em just to strip ‘em down

將他們掛起 又一掌將他們揮落

But keep ‘em on the ground

有著我們兩人的照片 散落一地

 

[Pre-Chorus]

Time is on my side

時間是站在我這的

Every day passed feels like a week

我就這樣 度日如週

Since that day you lied

自從你說謊的那天起

And don’t say anything I believe

我就不再相信你說的任何話

A magnet for this kind

總是被你這樣的人吸引

So I’ll know I did the right thing

我知道我的決定是對的

Maybe we’ll be fine

也許我會沒事的

But it’s really not likely, yeah

但應該不太可能吧 哈

 

[Bridge]

I wish I still had my polaroid of you

我希望我還有我幫你照的拍立得

Not because I want you back

不是因為我想要你回來

Just because I really love you

只不過是因為我太愛你

You say you want the best for me

你說你想要最好的我

And dare I say the same

我也是啊

If I put my last photo of you

如果我將最後一張你的照片

Right inside a flame

向火海投去

 

[Chorus]

Last night I burned a polaroid of you

昨晚我燒了一張你的拍立得

Not because I want you dead

不是我想咒你死

But because I really love you

而是因為我太愛你

How you got inside my head

你就這樣住進我腦海

I don’t know I’ll never learn

也不知為何 我也從不曾深究

Now I’m breathing in the fumes of your photo while it burns

現在我正緩緩吸入那燃燒中 你的照片的味道

 

Last night I had a nightmare about you

昨晚我做了個關於你的惡夢

Not because you were around

不是因為你還在我身邊

But because I was without you

而是因為我已失去了你

How to get you out my head

要怎麼將你從我腦中抹去

I don’t know I’ll never learn

我不知道 我也沒試過

That the world doesn’t care about our feelings when it turns

可惜世界並不在乎我們的感覺 照常運轉著

 


arrow
arrow

    nono心如 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()