https---images.genius.com-9951516e007627a23e265fd20af9eb1c.1000x1000x1.jpg

 

(轉載請記得標明出處,如果可以麻煩在留言處告知我一聲更好呦~歡迎大家在留言處跟我互動(*´▽`*))

 

 

————

 

「讓他們 一個接著一個對我 俯 首 稱 臣 」

 

————

 

7/18 釋出音檔

Billie Eilish - you should see me in a crown (Audio)

 

那麼以下不專業翻譯~

———————————————————————————————————————————————————————————————

 

 

[Verse 1]

Bite my tongue, bide my time

揪緊口舌 靜待時機

Wearing a warning sign

帶著生人勿近的氣息

Wait 'til the world is mine

等著世界變成我的那刻

Visions I vandalize

被我破壞殆盡的願景

Cold in my kingdom size

一切凍結於我的王國之中

Fell for these ocean eyes

臣服於那雙湛藍如海的雙眼吧

 

[Chorus]

You should see me in a crown

你真該看看我戴上皇冠的身姿

I'm gonna run this nothing town

我會好好掌控這片荒蕪之地

Watch me make 'em bow

看我讓他們一個個拜倒於我

One by one by one

接二連三的

One by one by

一個接一個

You should see me in a crown

你真該看看我稱霸為王的那刻

Your silence is my favorite sound

你的沈默就是我最愛的聲音

Watch me make 'em bow

看我讓他們一個個臣服於我

One by one by one

接二連三的

One by one by one

一個接一個

 

[Verse 2]

Count my cards, watch them fall

細數手上的牌 看著它們緩緩落下

Blood on a marble wall

鮮血染紅了大理石做成的牆

I like the way they all

我就愛他們

Scream

驚. 聲. 尖.叫.

Tell me which one is worse

告訴我 哪個更糟

Living or dying first

苟且偷生或是就此死去

Sleeping inside a hearse

在靈柩裡深深沈睡

I don't dream

不曾有過個夢境

 

You say

你說

Come over baby

寶貝到我這來吧

I think you're pretty

我覺得你很美

I'm okay

還是算了吧

I'm not your baby

即使你的話甜如蜜

If you think I'm pretty

我也不會變成你的所有物

 

[Chorus]

You should see me in a crown

你真該看看我戴上皇冠的身姿

I'm gonna run this nothing town

我會好好掌控這片荒蕪之地

Watch me make 'em bow

看我讓他們一個個拜倒於我

One by one by one

接二連三的

One by one by

一個接一個

You should see me in a crown

你真該看看我掌管大局的樣子

Your silence is my favorite sound

你的沈默就是我最愛的聲音

Watch me make 'em bow

看我讓他們一個個臣服於我

One by one by one

接二連三的

One by one by one

一個接一個

 

[Chorus]

Crown

身戴金冠

I'm gonna run this nothing town

我將接收這篇荒蕪之地

Watch me make 'em bow

看我讓他們一個個拜倒於我

One by one by one

接二連三的

One by one by

一個接一個

You should see me in a crown

你真該看看我掌管大局的樣子

Your silence is my favorite sound

你的沈默就是我最愛的聲音

Watch me make 'em bow

看我讓他們一個個臣服於我

One by one by one

接二連三的

One by one by one

一個接一個

 

 

***** All the English lyrics are from genius.com*****

 


arrow
arrow

    nono心如 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()