https---images.genius.com-9ee552083d2bfce3ba950b3ee32b5e28.1000x1000x1.jpg

 

(轉載請記得標明出處,如果可以麻煩在留言處告知我一聲更好呦~歡迎大家在留言處跟我互動(*´▽`*))

 

歌詞都是我自己聽自己打出來的喔XD

可能會有錯誤的地方還請大家指正

 

 

————

 

「」

 

————

 

/ 釋出歌詞版MV

 

 

 

那麼以下不專業翻譯~

———————————————————————————————————————————————————————————————

 

 

[Intro]

I dedicated this song, for all my ladies

Bass 準備 吉他準備 鼓手也準備 還有幫我把麥克風調低一點

Chengdu in the house

Nanjing in the house

LA in the house

And Boston in the house

Shanghai in the house

Taiwan Hong kong in the house

We got Thailand in the house

And London in the house

 

[Verse 1: Phum Viphurit]

Wanderin' the streets all through the night

Searchin' for the one to make me right

Wonderin' if she's the shade of you

And if so should I try and see it through?

 

[Chorus: Phum Viphurit]

Darlin' I got my trust issues

I'm warning you, stay away

If we meet at the rendezvous

Take me away sunray

 

Darlin' I got my trust issues

I'm warning you, stay away

If we meet at the rendezvous

Take me away sunray

 

[Verse 2: MaSiWei]

妳不用漂亮雖然已經很漂亮

我隨時準備好 迎接好這場較量

妳不用聰明 雖然已經很聰明

在不一樣的時間和妳看一樣的風景

妳不用假裝其實妳不用假裝

在伊甸園裡妳演夏娃我演亞當

妳不用顧慮其實妳不用顧慮

讓月亮代表我陪妳在月光下面沐浴

You are my motivation inner reason

是上天送給我最好的present 

Baby girl you know my situation

No matter what will happen you will always be my best friend

妳是鋼琴上的三十六個黑鍵

妳的出現填補旋律上的缺陷

妳是張被我無限循環的老唱片

罐頭有保質期的愛你沒有上限

 

[Break]

妳問過我五年之後會變成什麼樣

可能妳會看到我結婚的消息被放上新聞

可能我會有一個很愛我的老婆 

可能我已經有了自己的小孩

不會變的是 我還是那個可以在人群中一眼就把你的笑容找到的Loverboy

我還是那個可以陪你躺在小橋上一起找自己的Loverboy

So what about you

 

[Verse 3: DZ]

I'm missing you, my honey, don’t you

我是一個被你變憂鬱的小丑 Oh yeah

每天都有情話想不想聽?Just tell me 

求求你給個回應讓我開心 I'm ready

Oh I'm not a player 但你總不相信

想把自己變傻只為了襯托你

When you need a lover 隨時可以call me 

Just call me

Just call me

 

Oh I'm not a player 但你總不相信

(Chengdu in the house)(Laijing in the house)

想把自己變傻只為了襯托你

(LA in the house)(And Boston in the house)

When you need a lover 隨時可以call me 

(Shanghai in the house)(Taiwan Hong kong in the house)

Just call me

(We got Thailand in the house)

Just call me

(And London in the house)

 

[Outro]

我會像你說的那樣 好好讀書

你也好好畫畫

因為我覺得我們總有一天 可以躺在一起

看同一部電影 聽同一首歌曲

因為我永遠都是你的 Loverboy

 

 


arrow
arrow

    nono心如 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()