773c0143a6572a0bc07ad81b9d640406.640x640x1.jpg

 

(轉載請記得標明出處,如果可以麻煩在留言處告知我一聲更好呦~歡迎大家在留言處跟我互動(*´▽`*))

 
 

空靈系女神Billie Eilish 又出新歌啦<3 <3

他的嗓音真的好棒 無法不讓人著迷啊啊

開始追蹤他的ig後發現

他也是很ㄎㄧㄤ很有個性的可愛啊><

 

————

 

「你能假裝你不想我 假裝你不在意我 但我知道你腦海裡真正的想法」

 

————

 

 

3/29釋出官方音檔

Billie Eilish - bitches broken hearts (Audio)

 

 

那麼以下不專業翻譯~

 

———————————————————————————————————————————————————————————————

 

 

[Refrain]

You can pretend you don't miss me

你可以假裝你不想我

You can pretend you don't care

你可以假裝你不在意

All you wanna do is kiss me

你所想的不過是輕吻我

Oh, what a shame, I'm not there

喔 多可惜的是 我並不在那

You can pretend you don't miss me

你可以假裝你一點都不想我

You can pretend you don't care

你可以假裝你完全不在意

All you wanna do is kiss me

你所想的不過是輕吻我

Oh, what a shame, I'm not there

喔 可惜的是 我並不在那

 

[Verse 1]

What is it you want?

你想要的是什麼呢?

You can lie, but I know that you're not fine

你是可以說謊 但我知道你心中真正的感受

Every time you talk

每次你說話時

You talk 'bout me, but you swear I'm not on your mind

你總說起關於我的事 但你卻總發誓你腦裡沒有我

 

[Refrain]

You can pretend you don't miss me

你可以假裝你不想我

You can pretend you don't care

你可以假裝你不在意

All you wanna do is kiss me

你所想的不過是輕吻我

Oh, what a shame, I'm not there

喔 多可惜的是 我並不在那

 

[Verse 2]

Everybody knows

容所皆知

You and I are suicidal stolen art

你和我是彼此願附上生命都要得到的藝術品

Pretty mama sews

媽媽溫柔的縫著

Stitches into all your bitches broken hearts

一針一線的 縫起你那破碎的心

 

[Refrain]

You can pretend you don't miss me

你可以假裝你一點都不想我

You can pretend you don't care

你可以假裝你完全不在意

All you wanna do is kiss me

你所想的不過是輕吻我

Oh, what a shame, I'm not there

喔 可惜的是 我並不在那

 

[Break]

Somebody new

某個新的人

Is gonna comfort you like you want me to

會像我以前那般 好好安慰你的

Somebody new

某個新對象

Is gonna comfort me like you never do

會像你從來沒有做過的那樣 好好呵護我的 

 

[Outro]

Every now and then, it hits me

不管是過去還是現在 對我來說都仍歷歷在目

That I'm the one that got away

我是那個選擇先離開的人

But I guess being lonely fits me

但我想也許我還是適合和孤獨作伴吧

And you were made for begging, "stay"

而你則是天生 適合留下的那個人

 

 

 

 


arrow
arrow

    nono心如 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()