https---images.genius.com-4d5c01ef49a670617e70c9504cc0437d.1000x1000x1.jpg

 

(轉載請記得標明出處,如果可以麻煩在留言處告知我一聲更好呦~歡迎大家在留言處跟我互動(*´▽`*))

 
 

好久不見的 5 Seconds Of Summer 回來啦!

突然看到他們出新歌的通知下了一大跳!

兩年沒出新歌了啊~

還好沒像1D一樣放著放著沒出新歌就個人發展了(汗

 

 

這次的回歸歌 背景歌輕快 但歌詞卻令人難過呢

 

說到他們就來回憶一下他們一推出就超火紅的首支主打單曲 She Looks So Perfect 啦!

 

5 Seconds of Summer - She Looks So Perfect

 

 

 

————

 

「 不論我所到何處 我仍滿心期待你會轉身 希望你回到我身邊 

 

————

 

 

2/22釋出官方音檔

5 Seconds Of Summer - Want You Back (Audio)

 

 

那麼以下不專業翻譯~

 

———————————————————————————————————————————————————————————————

 

 

[Verse 1]

Can't help but wondering if this

無法停止去思索這次

Is the last time that I'll see your face

會是我最後一次見到你的臉龐嗎

Is it tears or just the fucking rain?

在我臉上的是雨水還是眼淚

Wish I could say something

多希望自己能說些什麼

Something that doesn't sound insane

說些讓自己不顯得那麼瘋狂的話語

But lately, I don't trust my brain

但最近 我實在是不太相信自己的大腦

You tell me I won't ever change

你說我本性難移

So I just say nothing

所以我還是安靜的閉上嘴吧

 

[Chorus]

No matter where I go

不論我到哪

I'm always gonna want you back

我總希望你能回到我身邊

No matter how long you're gone

不論你離去了多長時間

I'm always gonna want you back

我仍舊盼望著你能回頭

I know you know

我們彼此心知肚明

I will never get over you

我絕無法忘了你

No matter where I go

不論我所到何處

I'm always gonna want you back

我都會滿心期待著你會轉身

Want you back

希望你回到我身邊

 

[Verse 2]

I remember the freckles on your back

我還記得你背後的那些雀斑

And the way that I used to make you laugh

還有我逗得你哈哈大笑的方式

'Cause you know every morning I wake up

因為你知道每天早晨我醒來的時候

Yeah, I still reach for you

是啊 我仍舊到處尋覓著你的身影

I remember the roses on your shirt

我還記得你衣服上的那朵玫瑰

When you told me this would never work

當你告訴我 不論怎麼做我們之間都是行不通的

You know, even when I say I moved on

你知道的 即使我說過我已放下一切

Yeah, I still dream for you

是啊 我仍會在夢裡見到你的身影

 

[Chorus]

No matter where I go

不論我到哪

I'm always gonna want you back

我總希望你能回到我身邊

No matter how long you're gone

不論你離去了多長時間

I'm always gonna want you back

我仍舊盼望著你能回頭

I know you know

我們彼此心知肚明

I will never get over you

我絕無法忘了你

No matter where I go

不論我所到何處

I'm always gonna want you back

我都會滿心期待著你會轉身

Want you back

希望你回到我身邊

 

[Bridge]

You know even when I say I moved on

你知道即使我說過我早已放下

You know even though I know that you're gone

你知道即使我知道你已不可能再度回頭

All I think about is where I went wrong

但我仍想著自己到底做錯了什麼

You know even when I say I moved on

你知道即使我說過我會努力向前看

You know even though I know that you're gone

你知道即使我知道你已擁有新的生活

All I think about is where I went wrong

但我仍舊思考著自己做錯的地方

Yeah I still dream for you

是啊 我仍會夢見你

No matter where I go I'm always gonna want you back

無論我身在何處 我仍尋尋覓覓著你的身影

 

[Chorus]

No matter where I go

不論我到哪

I'm always gonna want you back (I'm always gonna want you back)

我總希望你能回到我身邊(總期盼著你能回心轉意)

No matter how long you're gone

不論你離去了多長時間

I'm always gonna want you back

我仍舊盼望著你能回頭

I know you know

我們彼此心知肚明

I will never get over you

我絕無法忘了你

No matter where I go

不論我所到何處

I'm always gonna want you back

我都會滿心期待著你會轉身

Want you back

希望你回到我身邊

 

[Outro]

Always gonna want you back

總是期盼你能回心轉意

Want you back

想要你回到我身邊

Always gonna want you back

總是希望你能轉過身來

Want you back

想要你回來

 

 

***** All the English lyrics are from genius.com*****

 
 

arrow
arrow

    nono心如 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()