https---images.genius.com-7469c896884706fb79254fe00f98d870.1000x1000x1.jpg

 

(轉載請記得標明出處,如果可以麻煩在留言處告知我一聲更好呦~歡迎大家在留言處跟我互動(*´▽`*))

 

 

 

Fall Out Boy 在釋出新專輯 MANIA 的同天發布這首 Church 的 MV

 

 

————

 

我的愛阿 你是我的避風港 對我來說是如此神聖的存在 我願獻上雙膝 臣服於你

 

————

 

 

1/18 釋出官方音檔

Fall Out Boy - Church

 

 

 

那麼以下不專業翻譯~

 

———————————————————————————————————————————————————————————————

 

 

[Intro]

If you were church, I'd get on my knees

如若你是教堂 我願獻上我雙膝

Confess my love, I'd know where to be

承認我的愛 知道我的歸屬為何

My sanctuary, you're holy to me

我的避風港 你對我來說是如此神聖的存在

If you were church, I'd get on my knees

如若你是教堂 我願獻上我雙膝

I'd get on my knees, I'd get on my knees

我願獻上我雙膝 臣服於你

 

[Verse 1]

Take the pain

承受苦難

Make it billboard big and swallow it for me

將它們全聚集在一起並 為我將之釋放

Time capsule for the future

為未來埋下時空膠囊

Trust me, that's what I will be

相信我  我會這樣做的

Oh, the things that you do in the name of what you love

喔 你以愛為名所做的那些事

You are doomed but just enough

也許這份愛註定無法長久 但對我來說已足夠

You are doomed but just enough

也許這份愛註定無法長久 但對我來說已足夠

 

[Chorus]

If you were church, whoo

如若你是教堂

I'd get on my knees, yeah

我願獻上我雙膝

Confess my love, I'd know where to be

承認我的愛 知道我的歸屬為何

My sanctuary, you're holy to me

我的避風港 你對我來說是如此神聖的存在

If you were church, yeah, I'd get on my knees

如若你是教堂 我願獻上我雙膝

I'd get on my knees, whoo

為你付出一切 

I'd get on my knees

我願獻上雙膝 

I'd get on my knees

臣服於你

 

[Verse 2]

I love the world but I just don't love the way it makes me feel

我愛著這個世界 我不過是不喜歡他們帶給我的感受

Got a few more fake friends

又多結交了幾份虛假的友情

And it's getting hard to know what's real

越來越難以分辨何謂真假

And if death is the last appointment

如若死亡是最後的誓言

Then we're all just sitting in the waiting room (Mr. Stump!)

那我們早已全都坐在等候室等著

I am just a human trying to avoid my certain doom

我不過是個試著躲避厄運的普通人類罷了

 

[Chorus]

If you were church, yeah

如若你是教堂

I'd get on my knees

我願獻上雙膝

Confess my love, I'd know where to be

承認我的愛 知道我的歸屬為何

My sanctuary, you're holy to me

我的避風港 你對我來說是如此神聖的存在

If you were church, yeah, I'd get on my knees

如若你是教堂 我願獻上我雙膝

I'd get on my knees, yeah, oh

為你付出一切 

I'd get on my knees, ah ah ah

我願獻上雙膝 

I'd get on my knees, yeah

臣服於你

I'd get on my knees

只為你而活

If you were church

如若你是教堂

I'd get on my knees

我願獻出一切

Confess my love, I'd know where to be

承認我的愛 知道我的歸屬為何

My sanctuary, you're holy to me, you're holy to me

我的避風港 你對我來說是如此神聖的存在

If you were church, yeah, I'd get on my knees, yeah

如若你是教堂 我願獻上我雙膝 臣服於你

 

 

 

 

 

 

 

 

 


arrow
arrow

    nono心如 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()