0f5a10646fea2f14006a2b7412a9a65e.1000x1000x1.png

 

(轉載請記得標明出處,如果可以麻煩在留言處告知我一聲更好呦~歡迎大家在留言處跟我互動(*´▽`*))

 

 

 

那麼以下不專業翻譯~

 

———————————————————————————————————————————————————————————————

 

[Verse 1: Phoebe Ryan]

I tell myself I'd grow up after you

我告訴自己在你離開後我會成長的

But baby, it's impossible to do

但寶貝 這根本不可能做到

'Cause when you left, I found myself

因為當你離開後 我發現自己

And around, and around, and around I go now

在原地不斷踏步 現在我要脫離這情況

I'm running out of room inside my brain

我的腦中已經沒有足夠的空間了

I'm celebrating nothing with champagne

毫無理由的 我喝著香檳慶祝著

Fill my cup with zero fucks

填滿我的酒杯 不在意那些閒言閒語

'Nother round, 'nother round, 'nother round

一次又一次的重複著 

Let's go now

現在走吧

 

[Pre-Chorus: Phoebe Ryan]

I was blue

我曾經是如此憂鬱

But now, I'm cool

但現在 我沒事了

 

[Chorus: Phoebe Ryan]

Every afternoon, I'm stoned as shit

每天下午 我總是醉到不成人形

Higher than the moon, not wearing pants

亢奮的心情比月亮還要高 不穿上褲子

Laughing at cartoons, it's super fun

看著卡通開懷大笑 超好玩的

Forgetting all about you

忘掉有關於你的一切

Every single night, I'm making plans with my stupid friends

每天晚上 我和我那群朋友們混在一起

I drink 'til I'm sick, throw up in the club

喝到快掛了才罷手 在酒吧裡吐的一塌糊塗

It's super fun forgetting all about you

忘記你真的是一件很好玩的事呢

 

[Verse 2: blackbear]

Hey Phoebe, let me hit this spliff

嘿 菲比 讓我抽下這根大麻雪茄

So I can finally breathe again

這樣我終於能再次順暢呼吸

Life is like a ceiling fan, spinning 'round my head

人生就像天花板上的吊扇 在我腦海裡旋轉著

It's like I really wasn't with the sitch

好像我其實跟這一切無關一樣

Until I learned to hit the switch

直到我終於知道我該離開你身邊

Turn you off, look in the mirror

離你而去後 我看向鏡子裡的自己

"Ooh, I fucks with me again"

「喔 我又把自己搞得亂七八糟的」

Ooh baby, life's crazy how it work out

喔寶貝 人生真的會自找出路

You was playin', my turf, my grass

 

How you gonna win?

你要怎麼贏的了我?

Bear trap, getting racks off of trolling shit

 

And going in on bitches in the background

 

 

[Pre-Chorus: Phoebe Ryan]

I was blue

我曾經極度憂鬱

But now, I'm cool

但現在 我已經沒事了

 

[Chorus: Phoebe Ryan & blackbear]

Every afternoon (every afternoon), I'm stoned as shit

每天下午 我總是醉到不成人形

Higher than the moon (higher than the moon), not wearing pants

亢奮的心情比月亮還要更高 不穿上褲子

Laughing at cartoons (yeah, yeah), it's super fun

看著卡通開懷大笑 真的超有趣的 

Forgetting all about you (Forgetting all about you, girl)

關於去忘掉你的這件事 (忘了所有關於你的一切)

Every single night, I'm making plans with my stupid friends

每天晚上 我和我那群笨蛋們混在一起

I drink 'til I'm sick, throw up in the club

喝到快掛了才罷手 就這樣在酒吧裡吐了出來

It's super fun forgetting all about you

忘記你真的是一件超有趣的事呢

 

[Post-Chorus: Phoebe Ryan]

La la la la la, la la la la

La la la la la, la la la la

La la la la la, la la la la

Forgetting all about you

忘掉所有關於你的一切

 

[Bridge: Phoebe Ryan]

I'm just tryna figure out my life

我只是試著釐清我的人生

Take it day by day, one at a time

一天一天 不慌不忙的慢慢來

I'm losing it, so what? I'm fine

我是失去了沒錯 所以那又怎樣? 我好的很

It's probably, probably, probably alright

大概是沒什麼事 挺好的吧

 

[Chorus: Phoebe Ryan & blackbear]

Every afternoon, I'm stoned as shit

每天下午 我總是醉到不成人形

Higher than the moon, not wearing pants

亢奮的心情比月亮還要高 不穿上褲子

Laughing at cartoons, it's super fun

看著卡通開懷大笑 超好玩的

Forgetting all about you

忘掉有關於你的一切

Every single night, I'm making plans with my stupid friends (stupid, stupid, stupid)

每天晚上 我和我那群朋友們混在一起(那群笨蛋們)

I drink 'til I'm sick, throw up in the club (throw up)

喝到快掛了才罷手 在酒吧裡吐的一塌糊塗(吐了)

It's super fun forgetting all about you

忘記你真的是一件很好玩的事呢

 

[Post-Chorus: Phoebe Ryan & blackbear]

La la la la la, la la la la

La la la la la, la la la la

La la la la la, la la la la

Forgetting all about you

忘記所有關於你的一切

 

La la la la la, la la la la

La la la la la, la la la la

La la la la la, la la la la

Forgetting all about you

忘記那些曾努力記起的 關於你的一切

 


arrow
arrow

    nono心如 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()