1200x630bb.jpg

 

又是一首超洗腦的歌~

一聽就愛上

I can't get high with out your love ~

 

 

 

5/5釋出歌詞版

Loote - High Without Your Love (Lyric Video)

 

6/8釋出Remix版

Loote - High Without Your Love (NAKID Remix / Audio)

 

那麼以下不專業翻譯~

 
—————————————————————————————————————————————————————————————————————

 

 

[Verse 1]

What's with the drugs (these days?)

這些藥出了什麼問題? (這些日子)

These days I don't feel nothin'

這些日子以來我什麼都感覺不到

Unless our bodies touchin', babe

除了我們彼此互相觸碰的時候 寶貝

Losin' my buzz, on no

喔不 我的警鐘失去作用了

Go get the bartender

去酒保那裡

Fix me up something better, babe

要些更好的東西來修復現在的我吧

 

[Pre-Chorus]

'Cause I can't get high

因為我無法從中得到快感

No, I can't get high no, no, no

不 我無法從中得到快感

No, I can't get high

不 我嗨不起來

No, I can't get high

不 無法給我以前那樣的感覺了

 

[Chorus]

I can't get high without your love

沒有你的愛我無法得到快感

I can't get high without your love

沒有你的愛我無法再次感到快樂

All of these drugs, they ain't enough

這些藥對我來說 遠遠不夠

They don't do what your body does

它們無法給我你的身體帶給我的感覺

I can't get high without your love

沒有你的愛我無法得到快感

I can't get high without your love

沒有你的愛我無法得到快感

All of these drugs, they ain't enough

這些藥對我來說 遠遠不夠

I can't get high without your love

我無法離開你的愛所帶給我的感覺

 

[Post-Chorus]

I can't get high, oh no, oh no

我嗨不起來 喔不

I can't get high without your love

我戒不掉你帶給我的感覺了

 

[Verse 2]

You got me on one, uh-huh

你在第一秒就使我淪陷

Now you're the only reason

現在你成了唯一的理由

I go downtown on the weekend, babe

週末時我到了市中心去 寶貝

What's up with the drugs? They don't

這些藥出了什麼問題? 它們沒效了

No, they don't feel the same

不 它們的效用不如以往了

Ain't callin' my dealer

但我也沒打給我的藥頭

'Cause I got you feelin' my body, babe (my body, babe)

因為我已讓你沈溺於我的身軀 寶貝

 

[Pre-Chorus]

'Cause I can't get high

因為我無法從中得到快感

No, I can't get high no, no, no

不 我無法從中得到快感

No, I can't get high

不 我嗨不起來

No, I can't get high

不 無法給我以前那樣的感覺了

 

[Chorus]

I can't get high without your love

沒有你的愛我無法得到快感

I can't get high without your love

沒有你的愛我無法再次感到快樂

All of these drugs, they ain't enough

這些藥對我來說 遠遠不夠

They don't do what your body does

它們無法給我你的身體帶給我的感覺

I can't get high without your love

沒有你的愛我無法得到快感

I can't get high without your love

沒有你的愛我無法得到快感

All of these drugs, they ain't enough

這些藥對我來說 遠遠不夠

I can't get high without your love

我無法離開你的愛所帶給我的感覺

 

[Post-Chorus]

I can't get high, oh no, oh no

我無法從中得到快感 喔不

I can't get high without your love

沒有你的愛我無法得到快感

I can't get high, oh no, oh no

我嗨不起來 喔不

I can't get high without your love

我無法離開你的愛所帶給我的感覺

 

[Bridge]

What's up with the drugs?

這些藥出了什麼問題?

These days, these days

這些日子以來

You got me on one

你讓我第一秒就淪陷於你

I can't, I can't

我無法

 

[Chorus]

I can't get high without your love

沒有你的愛我無法得到快感

I can't get high without your love

沒有你的愛我無法再次感到快樂

All of these drugs, they ain't enough

這些藥對我來說 遠遠不夠

They don't do what your body does

它們無法給我你的身體帶給我的感覺

I can't get high without your love

沒有你的愛我無法得到快感

I can't get high without your love

沒有你的愛我無法得到快感

All of these drugs, they ain't enough

這些藥對我來說 遠遠不夠

I can't get high without your love

我無法離開你的愛所帶給我的感覺

 

[Outro]

(I can't get high without your love)

沒有你的愛一切黯然失色

I need it so bad, I need it so bad

我迫切的需要你的愛

I'm never sober, I need it, I need it

我從來都不清醒 我需要 我需要

I need it so bad, I need it so bad

我迫切的需要你的愛

I'm never sober, I need it, I need it

我從來都不清醒 我需要 我需要

(So good, I need it so bad)

讓我飄飄欲仙 無法忘卻

(So good, I need it so bad)

太過美妙 讓我無法戒掉

 

 

 

 


arrow
arrow

    nono心如 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()