主唱 Christopher 
帥哥一枚XD

christopher-limousine_2106.jpg

 
伴唱  Bekuh Boom
超漂亮的啊><

Bekuh BOOM headshot2a.png

 
MV:
https://www.youtube.com/watch?v=GnCgEPhRgUk
 
 
 
最近在電台聽到
就愛上這首歌了!
單曲循環好多次~
網上都沒有找到翻譯乾脆自己動手翻 :)
第一次翻譯請多指教:D
如果有錯請在下面告知~
謝謝大家^^
 
 
[Christopher:]
Girl, why do I suffer?
女孩 為何我會如此痛苦?
Just because another
就因為那另一人
Selfish kinda lover
那種自私的戀人
Did you wrong
你有錯嗎?
Baby, I'm so sorry
寶貝 我很抱歉
He got there before me
他比我先發現了你
It's another story, now
但那現在是另一個故事了
 

I won't let you
我不會讓你
I won't let you down
我不會讓你失望
I won't let you
我不會讓你
I won't let you drown
我不會讓你失望
 

Ooooh baby
喔 寶貝
 

[Both:]
I won't let you down
我不會讓你失望
(Boy, you let me down)
男孩 你讓我失望
I won't let you down
我不會讓你失望
(Boy, you let me down)
男孩 你讓我失望
I won't let you down
我不會讓你失望
(Boy, you let me down)
男孩 你讓我失望
Lean on me cause…
依賴我吧因為...
I won't let you down
我不會讓你失望
(Boy, you let me down)
男孩 你讓我失望
I won't let you down
我不會讓你失望
(Boy, you let me down)
男孩 你讓我失望
I won't let you down
我不會讓你失望
(Boy, you let me down)
男孩 你讓我失望
Down, down, down, down
失望 失望 失望 失望透徹
 

[Bekuh Boom:]
Boy that's what they all say
男孩 他們也都這麼說
Sounded real good until they all left
聽起來很甜蜜 直到他們全都離開
You told me what makes you the one and only
你告訴我你是那個對的人和唯一
But show me for a change
但請你先做出改變給我看
Don't take me on a night out
不要只會在夜晚才帶我出去
Just to say let's take it back to my house
只會告訴我說要帶我回你家
That's not what I'm looking for right now
那不是我現在正找尋的
Gotta step up your game
你需要表現得更好點
 

[Christopher:]
Oh, I swear I won't let you down
喔 我保證我不會讓你失望
You never hit the ground
你永遠不會徬徨無助
You never have a doubt
你永遠不會需要懷疑我
 

[Beekuh Boom:]  
Oh, I would love for you to be
喔 我會很開心如果你能成為
The one that's meant for me
那個對我意義重大的人
Come sweep me of my feet, oh
來讓我傾心於你吧
 

[Both:]
I won't let you down
我不會讓你失望
(Boy, you let me down)
男孩 你讓我失望
I won't let you down
我不會讓你失望
(Boy, you let me down)
男孩 你讓我失望
I won't let you down
我不會讓你失望
(Boy, you let me down)
男孩 你讓我失望
Lean on me cause...
依賴我吧因為...
I won't let you down
我不會讓你失望
(Boy, you let me down)
男孩 你讓我失望
I won't let you down
我不會讓你失望
(Boy, you let me down)
男孩 你讓我失望
I won't let you down
我不會讓你失望
(Boy, you let me down)
男孩 你讓我失望
Down, down, down, down
失望 失望 失望 失望透徹
 

We could have everything
我們能夠擁有一切
Love is all we need
愛就是我們所需要的一切
Gotta take the leap
跳躍過困難
 

If we wanna make it last
如果我們能走到最後
Forget about the past, ooh...
忘記過去吧 喔.....
 
 
I won't let you down
我不會讓你失望
(Boy, you let me down)
男孩 你讓我失望
I won't let you down
我不會讓你失望
(Boy, you let me down)
男孩 你讓我失望
I won't let you down
我不會讓你失望
(Boy, you let me down)
男孩 你讓我失望
Lean on me cause…
依賴我吧因為...
I won't let you down
我不會讓你失望
(Boy, you let me down)
男孩 你讓我失望
I won't let you down
我不會讓你失望
(Boy, you let me down)
男孩 你讓我失望
I won't let you down
我不會讓你失望
(Boy, you let me down)
男孩 你讓我失望
Down, down, down, down
失望 失望 失望 失望透徹

arrow
arrow
    文章標籤
    歌詞翻譯
    全站熱搜

    nono心如 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()